czwartek, 19 marca 2015

Wywiad ;)

Dzisiejszy wywiad postanowiłam przeprowadzić...sama z sobą.  ;)
Ponieważ interesuję się już od dawna wojskiem nie jest mi to temat obcy :)
Zapraszam do lektury! ;)

1. Co takiego jest w wojsku że Cie pociąga ten temat aż tak bardzo?
WOJSKO- najcudowniejsza rzecz na świecie. Odwaga-siła-nadzieja. Ludzie którzy są gotowi oddać własne życie za innych. Więź między żołnierzami.. Siła walki i moc ducha.
2. Miałaś jakieś plany związane z wojskiem?
Tak, chciałam iść do Liceum o profilu wojskowym. Trochę mnie zmartwiły koszty dojazdu jak i opłacenie samej szkoły-miesięcznie. Ale nie poddaje się i kto wie, może po technikum wybiorę kierunek wojskowy :D
3. Masz jakiś ulubiony cytat, film albo książkę związaną z wojskiem?
Tak, film to oczywiście "MIASTO 44". Cytatów jest mnóstwo, ale mi tak jakoś najbardziej utkwił w pamięci ten: "Żołnierz nie umiera, tylko odchodzi na wieczną wartę".
4. Myślisz że gdy się jest w wojsku, to jest trudno założyć rodzinę?
Oczywiście że tak. Mąż z pewnością nie będzie czekać dopóki nie wrócę np. z misji która trwa 1,5 roku. Okaże się że czeka kolejna misja, kolejny wyjazd i kolejny.. aż w końcu nastąpi koniec związku. Mąż bez żony, dzieci bez matki.
5. Gdyby Ci ktoś postawił wybór: rodzina czy wojsko. Co byś wybrała?
W tej chwili trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Szczerze mówiąc nie wiem co bym zrobiła.
6. Masz już wybrane miejsce w wojsku w którym chciałabyś być?
Oczywiście :D Wojsko Lądowe Pancerne-kierowca
(najlepiej czołgu) :)

Dziękuję za cierpliwość i chęć do czytania mojego bloga a tym razem także i wywiadu :)
Zachęcam do dalszego obserwowania :)
A tu kilka zdjęć:




zdjęcia: WOBO photography :)

7 komentarzy:

  1. mistrzyni :D gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) nie rezygnuj z marzeń :) dasz rade ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony blog ♥ love ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak pięknie :) świetny wywiad. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja zdolna siostrzyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznotka : ) świetny blog, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow! jestem pod ogromnym wrażeniem! świetne cele :) oby tak dalej. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń