wtorek, 17 lutego 2015

Wywiad ;)


Pora na kolejny wywiad :) Tym razem przeprowadziłam rozmowę z moim kolegą Marcinem Wawrzyniak. Czytając poniższy wywiad dowiecie się o nim troszkę informacji :) 
Tak więc, zapraszam! :)


1. Skąd wzięło Ci się powołanie do wojska?
Od zawsze praktycznie chciałem iść do wojska, marzenie od zawsze.
2.W jakiej jednostce jesteś aktualnie?
Aktualnie jestem w Jednostce Wojskowej w Opolu w Brygadzie Logistycznej.
3. Od kiedy jesteś w wojsku?
Jestem od dwóch lat w Narodowych Siłach Rezerwowych.
4. Rozwijasz się pod względem naukowym? Studiujesz?
Tak, studiuję na PO na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn.
5.Jaka atmosfera panuje w wojsku?
Ogólnie w wojsku jest fajnie, atmosfera jest przyjazna.
6.Czy według Ciebie jest ciężko?
Poziom trudności w wojsku zależy od jednostki w jakiej się jest. U mnie jest akurat łatwo i przyjemnie.
7.Co jest Twoim zdaniem najgorsze w wojsku?
Najgorsze w wojsku są plecaki, czyli ludzie z znajomościami.
8. Jaki masz sprzęt (mundur itp.)?
Mam pełen wojskowy ekwipunek na stanie, poza bronią oczywiście, :)
9.Jakie  jest Twoje największe marzenie dotyczące życia wojskowego?
Moje największe marzenie to.. być w GROMie czyli w jednostce wojsk specjalnych. 

Bardzo dziękuję Marcinowi za ten poświęcony mi czas :)




10 komentarzy:

  1. Grom bardzo dobre oddziały tylko najlepsi tam trafiają. Niestety w każdej branży są po znajomościach niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wywiad :)
    Podziwiam ludzi, którzy wybierają taką drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny przystojniak w wojsku.. ja sie załamie -.-
    pozdrawiam Marcina ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad, dużo mówi :)
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, rewelacyjny blog! Szukalam wszędzie takiego o tematyce wojskowej! Pisze powiesc i glownym jej bohaterem jest student WAT wiec potrzebuje bardzo duzo insporacji :) Marcin wyszedl świetnie, ogolnie podziwiam go i innych żołnierzy! Zycze mu, by dostał sie do GROM :)
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie bardzo że się podoba mój blog :) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. super zainteresowanie:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wywiad :))

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń