środa, 17 grudnia 2014

Wywiad z Krzyśkiem :)

Dziś zapraszam Was do wywiadu, który przeprowadziłam z moim kolegą Krzyśkiem. Krzysiek uczęszcza do drugiej klasy o profilu wojskowym w Liceum Ogólnokształcącym "ANIMATOR" w Gliwicach. Postanowił mi poświęcić trochę czasu i pozwolił zrobić kilka zdjęć :) 
No to zaczynamy! :) 

1.  Co Cię skłoniło żeby pójść do takiej szkoły?
Jakoś od zawsze kręciła mnie kawaleria Pancerna. Czułem powiązanie z Ojczyzną, a z charakteru zawsze walczę o innych. Kieruje mną powiedzenie "Silny bije słabego, silniejszy broni słabszego." Czuje się Patriotą, i chce walczyć o Polskę nie zapominając o poległych już za Nią. Każdy ma włożenia w przyszłość, ja chce bronić innych by w spokoju pracowali nad rozwojem.

2.Masz plany życiowo-zawodowe związane z służbą wojskową?
Bardzo chciałbym się dostać na oficerke  we Wrocławiu :)

3. Czy jest ciężko na zajęciach wojskowych i innych tego typu?
Na zajęciach wojskowych czasami tak, ale na obozie wojskowym jest tydzień, który jest strasznie ciężki. Czasami odczuwa się granice wytrzymałości, ale daje rade bo kręci mnie przełamywanie tych granic.

4. Masz lekcje o służbie wojskowej? Jak są prowadzone?
Praktycznie w każdy piątek mamy zajęcia prowadzone przez żołnierzy 6 Batalionu Powietrzno Desantowego jednostki wojskowej z Gliwic. Jak już wspominałem lekcje są prowadzone przez żołnierzy. Między uczniami a żołnierzami jest świetna atmosfera! Ci wspaniali ludzie świetnie potrafią przekazać wiedzę :) Zajęcia są bardzo ciekawe i zawsze wywołują uśmiech na mej twarzy. 

5.Czy w wolnym czasie rozwijasz swoje zainteresowania?
Ogólnie w wolnym czasie gram w ASG, co odwzorowywuje  działania taktyczne na polu bitwy. Czytam również książki o strategii wojennej.

6. Jakie jest Twoje największe marzenie dotyczące wojska?
Moim marzeniem jest zostać oficerem i działać jako czołgista :)

7.Masz swój mundur?
Tak, mam dwa mundury: Wz 93 i Wz 2010. Mundur ma dla mnie ogromne znaczenie. Gdy go obieram staje się całkiem inną osobą, poważną, zdyscyplinowaną i bardzo dumną że mogę go nosić. 



Garderoba i akcesoria Krzyśka.

Jest i ON w swoim mundurze Wz 2010 :) 
Archiwum prywatne Krzysia. 

Bardzo dziękuję Krzysiowi za wywiad :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz